هارد لپ تاپم سالمه ؟

هارد لپ تاپم سالمه ؟

هارد لپ تاپم سالمه ؟

هارد لپ تاپم سالمه ؟

هارد لپ تاپم سالمه ؟ اگر دوست داری تشخیص بدی که هارد لپ تاپ شما تا چه اندازه سالم هست در این پست همراه من باش 

 

چرا سلامت هارد مهمه !؟

خرابی هارد لپ تاپ کارکرده موجب کندی سیستم می شود که ناشی ازسکتورهای خراب می باشد، که در زمان اجرای یک برنامه سبب هنگ کردن لپ تاپ می گردد و درایورها با مکث بازمی شوند، که تمامی این موارد از خراب بودن هارد حکایت می کند. در گذشته شرایط تکنولوژیکی ساخت هارد، کارآمد و خوب نبود و با توجه به عدم کیفیت سطح هاردها و پلاترها، امکان خراب شدن آنها بسیار بالا بود و با کوچکترین ضربه و بر اثر تکان خوردن و یا حتی بدون اینکه به زمین بخورند و یا ضربه ای ببینند بعد از مدتی دچار  بد سکتور و خراب می شدند و می توان گفت در کل، عمرکوتاهی داشتند. فرآیند تست هارد لپ تاپ کارکرده و بررسی آن جهت یافتن خرابی های ایجاد شده باید با چک کردن سکتور به سکتور و ترک به ترک انجام می شد تا مورد تایید قرار می گرفت.

 

تشخیص سلامت هارد با نرم افزار hard disk Sentinel Pro

نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد میباشد. در نرم افزار Hard Disk Sentinel کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها میتوانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای خالی از امکانات Hard Disk Sentinel میباشد.

 

 

 

کار با این نرم افزار بسیار ساده است ؛ کافی است نرم افزار را بر روی سیستم نصب کرده و آن را اجرا کنید درست مثل تصویر این برنامه در صفحه اول خود اطلاعات هارد شما را قرار داده است که به وسیله نموداری سبز رنگ و قرمز رنگ اندازه گیری شده است ؛ همچنین اگر سیستم شما دارای چند هارد باشد از نوار کناری می توانید هارد مورد نظر خود را انتخاب کرده ؛ سلامت آن را و عمر آن را بررسی کنید و اندازه بگیرید