لپ تاپ استوک | هر آنچه که باید درباره ی آن بدانید.

لپ تاپ استوک | هر آنچه که باید درباره ی آن بدانید.

لپ تاپ استوک این روز ها یکی از انتخابات مقرون به صرفه در هنگام خرید لپ تاپ برای کاربران محسوب می شود و خیلی از کاربران به سمت خرید این نوع لپ تاپ ها می آیند.
در این مطلب به بررسی این موضوع می پردازیم.


لپ تاپ استوک چیست؟

قبل از اینکه به بررسی خود لپ تاپ ها بپردازیم بهتر است نگاهی به کالاهای  استوک بیاندازیم. به طور کلی به کالایی استوک می گویند که  به دلایلی  به فروشگاه یا تولید کننده برگشت داده شده‌اند. این دلایل می تواند عدم استفاده، برگشت یا تعویض کالا باشد. تنها مشکل این لپ تاپ ها عدم وجود کارتن اصلی و گارانتی است که همین مضوع دلیل قیمت پایین این اجناس است با وجود اینکه فروشندگان مختلف به نحوی این مشکلات را برطف کرده اند.

 برای مثال ما برای اجناس مختلفمان مهلت تست گذاشته و از طرف خودمان آن ها را گارانتی نموده ایم.

 

این لپ تاپ ها  از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از لپ تاپ های نو هستند و با هزینه ی بسیار کمتر لپ تاپی با کانفیگ بهتری خواهید داشت. از طرفی کالا های استوک تولید سال های قبل می باشند و اگر به دنبال لپ تاپی بروز هستید لپ تاپ استوک انتخاب مناسبی برای شما نیست.


لپ تاپ قیمت مناسب استوک

لپ تاپ Dell E6540

قیمت 11,950,000

لپ تاپ Lenovo W541

قیمت 12,900,000 

لپ تاپ Dell E7250

قیمت 11,950,000

لپ تاپ Lenovo T560

قیمت 10,900,000 

 

 

در نهایت باید گفت که این نوع لپ تاپ ها  برای کاربرانی که بودجه ی محدودی دارند بسیار مناسب است و یک انتخاب هوشمندانه است و با پرداخت هزینه کمتر لپ تاپی با کانفیگ خوبی به دست می آورید.

 

تفاوت هارد HDD  و SSD در چیست؟