بررسی و معرفی سرفیس پرو 7 | نقات قوت و ضعف.

بررسی و معرفی سرفیس پرو 7 | نقات قوت و ضعف.

سرفیس پرو که از سری لپ تاپ های عرضه شده توسط مایکروسافت است جز لپ تاپ هایی با ظاهر زیبا و ظریف است. سرفیس پرو 7 که در سال عرضه شد با پیشرفت های سخت افزاری چشمگیری داشته است ، به صورتی که هنوز یکی از انتخاب های مناسب در رنج قیمتی خود است. در ادامه به بررسی و معرفی سرفیس پرو 7 خواهیم پرداخت. سرفیس پرو 7 در ماه اکتبر سال 2019 با سوکت تایپ سی عرضه شد که آن را به لپ تاپی بسیار کار آمد تبدیل کرد.

سرفیس پرو 7

این سری از سرفیس ها با پردازنده های نسل 10 عرضه شده است که نسبت به سری های قبل پیشرفت داشته است. سرفیس پرو با نمایشگر ۱۲/۳ اینچ  و حافظه های ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا یک ترابایت SSD عرضه بازار شد که در حال حاضر ظرفیت های 256 و 512 در بازار وجود دارد.

لازم به ذکر است که نسخه نیز همانند دیگر مدل های سرفیس دارای صفحه لمسی است و می توان از قلم مخصوصش نیز استفاده کرد. این لپ تاپ با توجه به نقات قوتی که دارد مناسب بسیاری از افراد است که در ادامه دقیق تر به آن خواهیم پرداخت.

نکات مثبت سرفیس پرو 7

این نسخه دارای نقات قوت بسیاری است که ارزش خرید آن را بالا می برد که در ادامه به آن ها اشاره کردیم.

  1. طراحی زیبا و ظریف.
  2. بدنه‌‌ای خوش‌ساخت از جنس آلیاژ منیزیم.
  3. شارژ شدن دستگاه با Type-C.
  4. شارژ شدن نسبتا سریغ.
  5. پورت فوق العاده پرکاربرد Type-C.
  6. قدرت پردازشی بهتر در ازای قیمت در مقایسه با نسخه های قبلی.

 

نکات منفی 

  1. شارژدهی باتری کمترنسبت به نسخه های قبلی.
  2. حاشیه بزرگ صفحه نمایش.

سرفیس پرو 7 مناسب چه کسانی است؟

 

این دستگاه با توچه به جمع و جور بودنش مناسب افرادی است که نیاز به جا به جایی لپ تاپ خود دارند. همچنین این لپ تاپ از نظر ظاهری نیز بسیار خوب عملکرده است ، چراکه بسیار نازک و ظریف است به همین دلیل رخ جذابی دارد.

همچنین این لپ تاپ با توجه به پردازنده قدرتمندش برای کار های نرم افزاری سنگین و سی پی یو محور نیز بسیار مناسب است. اما باید بدانید که از آنجایی که این لپ تاپ از حافظه گرافیکی مجزا برخوردار نیست مناسب کاربری گیمینگ نبوده و خروجی مدنظر را نخواهید گرفت.

 

این بود از بررسی و معرفی سرفیس پرو 7 که در این مطلب به آن پرداختیم؛ برای دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه های سخت افزار و کامپیوتر با ما در ارتباط باشید.

surface pro 7

لپ تاپ سرفیس پرو 7 گرید a++

32,000,000 تومان