آموزش نصب درایور کارت گرافیک های انویدیا

آموزش نصب درایور کارت گرافیک های انویدیا

نصب بودن درایور ها به خصوص درایور گرافیک یکی از مخم ترین نکته هاست که حتما باید به آن توجه داشته باشید. درادامه به آموزش نصب درایور کارت گرافیک های انویدیا می پردازیم و سریع ترین و راحت ترین روش آن را آموزش می دهیم.

درایور ها چه تاثیری در سیستم دارند؟ 

به زبان ساده ، سیستم کامپیوتری شما برای اینکه از نهایت قدرت و کیفیت خود استفاده نماید باید با یکدیگر هماهنگ باشند و به درستی در کنار هم کار کنند. این هماهنگی با درایور ها ایجاد می شود. به عبارت دیگر با نصب بودن درایور ها سیستم شما با نهایت توان کار خواهد کرد و باگ ها بسیار کمتر می شوند.

 

درایور کارت گرافیک های انویدیا

نصب درایور کارت گرفیک های انویدیا بسیار ساده بوده و تنها با وارد شدن به سایت nvidia قابل نصب است که در ادامه به آن خواهیم پرداختیم. لازم به ذکر است که انویدیا برای کارت گرافیک های خود دو نوع درایور منتشر کرده است که می توانید نسبت به نیاز خود از آنها استفاده کنید. درایور game ready و studio driver انواع درایوری است که می توانید نصب کنید.

FG-800W
gaming pc

کیس گیمینگ گرافیک 8 گیگ

20,900,000 تومان

آموزش نصب درایور کارت گرافیک های انویدیا

در مرحله ی اول کافیست وارد وبسایت رسمی انویدیا برای دانلود درایور ها شوید. تنها کافیست کلمه nvidia drivers را سرچ کنید و وارد وبسایت انویدیا شوید.

لینک وبسایت اصلی انویدیا

در مرجله بعد باید اطلاعات دقیق کارت گرفیک خود را وارد کنید تا درایور را شروع به دانلود شود.

بعد از وارد کردن اطلاعات کارت گرافیک خود روی گزینه find کلیک کنید تا درایور های مخصوص گرافیک شما را پیدا کند.

بعد از این مرحله احتمالا دو نوع درایور که پیش تر به آن اشاره کردیم ، برای شما به نمایش در می آید. کافیست با توجه به نیاز خود ورژن مد نظرتان را دانلود و نصب کنید تا دیگر مشکلی در سیستمتان ناشته باشید.

بعد از این مرحله که فای دانلود شد کافیست آن را نصب کنید تا پنجره ی انویدیا کنترل پنل برای شما در ویندوز ایجاد شود. بعد نصب دیگر کارت کرافیک شنا در تمامی نرم افزار ها و بازی شناسایی خواهد شد و با تمام توان عمل خواهد کرد.

 

همانطور که گفته شد نصب بودن درایور های سیستم به خصوص گرافیک از اهمیت بالایی برخوردار است، در مطالب قبلی به نحوه نصب درایور گرافیک های ای ام دی پرداختیم اما در مطلب امروز با آموزش نصب درایور کارت گرافیک های انویدیا همراه شما عزیزان بودیم. شما می توانید برای دیافت راهنمای و خرید انواع سیستم وقطغات کامپیوتری با ما در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و رااهنمایی با تماس بگیرید.