آموزش اکتیو کردن ویندوز | بهترین و سریع ترین روش ها.

آموزش اکتیو کردن ویندوز | بهترین و سریع ترین روش ها.

با فعال کردن ویندوزسیستم می‌توانید امنیت رایانه خود را بهبود ببخشید. همچنین این امکان برای شما فراهم می‌ شود که به تمام قابلیت ‌های شخصی سازی سیستم دسترسی داشته باشید. در کنار تمام این موارد، پس از فعال‌ سازی می ‌توانید به راحتی به اینترنت وصل شده و نسخه ویندوز خود را از طریق سرور رسمی مایکروسافت آپدیت کنید. بنابراین چنانچه مکرراً با خطاهای فعال نبودن ویندوز مواجه می‌ شوید، بهتر است که این کار را در اسرع وقت انجام دهید. در ادامه چند روش را برای اکتیو کردن ویندوز لپ‌ تاپ آموزش می ‌دهیم.

آموزش اکتیو کردن ویندوز

برای اکتیو کردن ویندوز چندین روش مختلف وجود دارد که در این مطلب به دو روش که بسیار ساده و مطمئن هستند می پردازیم. مرحله اول خاموش کردن آنتی ویروس یا ویندوز دفندر است که در ادامه راه مشکل ساز نباشد.

 

1- اکتیو کردن ویندوز با استفاده ازنرم افزار KMS Auto

این روش اکتیو کردن ویندوز 10 به‌ عنوان روشی غیرقانونی شناخته می‌­شود، چون ایران جز کشورهای سازمان تجارت جهانی نیست و قانون کپی رایت برای محصولات دیگر کشورها در آن اجرا نمی­‌شود. این روش به کمک کرک کردن ویندوز انجام می‌شود.

برای فعالسازی ویندوز 10 با این روش، شما نیاز به نرم افزار کرک KMS Auto دارید. ابتدا این برنامه را دانلود کنید، بعد نرم افزارهای امنیتی مانند آنتی ویروس‌ها را غیرفعال کنید و سپس فایل دانلود شده KMS Auto را از حالت Zip خارج کنید. بعد از extract کردن فایل دانلود شده، روی آن راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید.

دانلود نرم افزار kms auto

حالا با پنجره زیر رو‌به‌رو می­‌شوید که باید گزینه روی Activate Windows کلیک کنید. بعد از مدت کوتاهی، ویندوز شما فعال می‌­شود.

تمام نسخه‌های KMS Auto فعالسازی ویندوزتان را انجام می‌دهد، پس خیلی نگران مدل و ورژن نسخه نباشید.

2- اکتیو کردن ویندوز از طریق KMS ALL v1

ابتدا برنامه را دانلود ­‌کنید.

  1. فایل را از حالت Zip خارج کنید و بعد روی فایل extract شده راست کلیک کرده و گزینه Run As Administrator را ب­زنید تا فایل اجرا شود.
  2. در ادامه دکمه 1 را بزنید و در صفحۀ آبی رنگ منتظر بمانید تا فرآیند فعالسازی انجام شود و جملۀ press key to continue ظاهر شوید.

             3.entrer را بزنید تا ویندوز شما اکتیو شود.

نکته پایانی

برای اکتیو ویندوز 10 راه‌های زیادی وجود داره. ما در این مقاله سعی کردیم همه‌ راه‌ها رو به ساده‌ترین شکل بهتون آموزش بدیم. امیدواریم که آموزش اکتیو کردن ویندوز بتونه مشکل شما رو حل کنه. اگه توی هر مرحله از این کار به مشکل برخوردید، حتما توی کامنت‌ها با ما در میون بذارید تا کارشناس‌های نت‌ران بتونن به شما کمک کنن.

اسلایدر محصول

اسلایدر جدیدترین محصولات

هارد اکسترنال ssd 256 گیگ برند مدل Extrenal Hard 256GB SSD Adata ED600

Original price was: 2,200,000 تومان.Current price is: 2,050,000 تومان.

پردازنده اینتل Intel Core i3-13100 LGA1700

Original price was: 8,500,000 تومان.Current price is: 8,290,000 تومان.