لپ تاپ هایی با باتری های قوی

لپ تاپ هایی با باتری های قوی

فقط لپ‌تاپ‌هایی که بهترین عمر باتری را دارند، می‌توانند به شما حس خوبی از استفاده را القا کنند، زیرا لپ‌تاپ‌ها اگر نتوانند شارژ نگه دارند بی‌فایده هستند. وقتی ما در مورد بیش از 14 ساعت استقامت صحبت می کنیم، می‌توانیم فعالیت هایی گذرا همانند پرواز طولانی، یک روز کاری، جلسات یا چندین کلاس پشت سر هم و… را مدنظر گرفت. برای چنین فعالیت هایی لپ تاپ با عمر باتری حداقل 6-8 ساعت مورد نیاز است.

لپ تاپ هایی با بهترین عمر باتری کدامند؟

شاید فکر کنید همه این آمار ها یک بازی اعداد است، بنابراین تصمیم گیری در مورد لپ تاپ هایی که بهترین عمر باتری را دارند، هدفمند است. در حال حاضر، لپ تاپ با بهترین عمر باتری که می توانید بخرید، Dell Latitude 9510 است که با 18 ساعت و 17 دقیقه قدرتمند وارد بازار می شود.این یکی از بهترین لپ تاپ های تجاری است که می توانید بخرید. در کنار استقامت حماسی خود، این دستگاه سازمانی فوق قابل حمل دارای یک شاسی باریک و در عین حال بادوام، یک صفحه نمایش جامد 1080p و بسیاری از ویژگی های امنیتی، از جمله سنسور اثر انگشت و دوربین IR است.

 مک بوک اپل مدل MacBook Pro  M1

لپ تاپ Apple MacBook Pro (13-inch, M1, 2020)

  • صفحه نمایش: 13.3-inch, 1600p
  • پردازنده: Apple M1 CPU
  • وزن: 1.36 کیلوگرم (3 پوند)
  • عمر باتری: 16 ساعت و 32 دقیقه

اسم آن را رهایی اپل، آهنگ آزادی این شرکت یا آزادی ساده بگذارید. با ظهور تراشه M1، اپل برای سریع‌تر و قوی‌تر شدن تراشه ای را ارائه کرد که بسیار در دنیای تکنولوژی سر و صدا به پا کرد و هیچ شرکت دیگری هیچ وقت را برای ساخت پردازنده لپ تاپ تلف نمی کند. مک بوک پرو 13 اینچی با M1 نه تنها عملکرد کلی و گرافیکی بهتری دارد، بلکه دارای طولانی ترین عمر باتری است که تا به حال در لپ تاپ هایی با سیستم عامل مکینتاش دیده ایم.

لنوو ThinkPad X1 Yoga (نسل 6)

لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga (Gen 6)

Lenovo ThinkPad X1 Yoga (Gen 6)

  • صفحه نمایش: 14 اینچ – 1200*1980 (16:10)
  • پردازنده: Intel Core i7-1165G7
  • وزن: 1.36 کیلوگرم (3 پوند)
  • عمر باتری: 14 ساعت و 45 دقیقه

ThinkPad X1 Yoga Gen 6 لنوو اصلاحی از بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای کاربران تجاری است. با در نظر گرفتن صفحه ای از جنس X1 Carbon، جدیدترین مدل سری Yoga اکنون یک صفحه نمایش 14 اینچی با نسبت تصویر 16:10 بلندتر برای فضای عمودی بیشتر نمایشگر به نمایش می گذارد – یک موهبت برای کاربران سازمانی. همچنین یک صفحه لمسی گسترده تر و یک حسگر تشخیص حضور انسان برای ورود راحت و امنیت بیشتر، بهره وری را بهبود می بخشد.

چگونه لپ تاپ هایی را با بهترین عمر باتری برای خود انتخاب کنیم؟

وقتی نوبت به انتخاب لپ‌تاپ‌هایی با بهترین عمر باتری برای شما می‌رسد، همه چیز به این بستگی دارد که برای چه کاری از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید. اگر به یک لپ تاپ تجاری نیاز دارید، پس خوش شانس هستید، طولانی ترین لپ تاپ تا کنون Dell Latitude 9410 2-in-1 (16:54) است. به یک نوت بوک مصرفی یا یک لپ تاپ 2 در 1 نیاز دارید؟ سپس HP Spectre x360 (13:20) شما را تحت پوشش قرار می دهد. مک بوک می خواهید؟ مک بوک پرو 16 اینچی جدید (11:00) را دریافت کنید.

اگر به‌دنبال چیز خاص‌تری هستید، مانند لپ‌تاپ بازی — پس، واقعاً تنها یک انتخاب دارید و آن Asus ROG Zephyrus G14 (11:32) است. به یک لپ تاپ ویرایش ویدیوی ویندوز 10 نیاز دارید؟ آسان، Dell XPS 15 (11:53) را دریافت کنید. اگر کارتان با Windows و macOS تمام شده است، شاید Chromebook را امتحان کنید. طولانی ترین Chromebook Google Pixelbook Go است (11:29). اگر از طرفداران لنوو هستید، ماندگارترین لپ تاپ لنوو Yoga C630 است (12:14).

چگونه لپ تاپ هایی با بهترین عمر باتری آزمایش شده است؟

برای انجام این آزمایش خاص و دادن زمان عمر باتری یک لپ تاپ یک فیلم اختصاصی از طریق اینترنت وای فای بر روی این کامپیوترها پخش شده است. رزولوشن نمایشگر و پردازنده لپ تاپ دو عامل اصلی در تعیین میزان مصرف باتری و دوام آن و انتخاب بهترین لپ تاپ از نظر طول عمر باتری هستند. پس می‌توانیم بهره‌مندی از پیکره‌بندی و سخت افزار ویژه را در این لپ تاپ‌ها به عنوان عوامل اصلی انتخاب آنها معرفی نماییم.

هر لپ‌تاپ را قبل از اینکه در دست بررسی‌کنندگان قرار گیرد، آزمایش‌های معیاری گسترده‌ای – هم مصنوعی و هم واقعی – انجام می‌دهیم. ما هر یک از جنبه های لپ تاپ را ارزیابی می کنیم، از جمله عملکرد، عمر باتری، نمایشگر، بلندگوها و مدیریت گرمای لپ تاپ.